6 Nisan 2012 Cuma

iletişim ödülleri



Haber: 'Burç İletişim Ödülleri' Sahiplerini Buldu


Burç kolejlerinin düzenlemiş olduğu 9. iletişim ödüllerine gitme şerefine nail oldum. İlk başta ne işim var onca kalabalığın içinde desem de; canlı müzikle yapılan başlangıçtan sonra fikrimi değiştiri verdim.

sunucular  Vatan Şaşmaz ve Açelya Akkoyun'du.



İlk ödülü Türk müziğine katkılarından dolayı Orhan Gencebay aldı. Evet benim gibi '' ne gibi katkılar '' dediğinizi duyabiliyorum. Lütfen fikirlerinizi değiştirin, zira ben öyle yaptım. Kibar birisi ve ses muhteşem.
'' Karun kadar zengin olsa da verirken titreyen eller vardır. Verirken titremeyen elden ödül aldığım içim çok gururluyum'' diyerek ödülünü aldı.



En iyi gündüz kuşağı ödülün saba aldı. eskiden severek izlerdim gündüz kuşağına geçince kabak tadı vardi görmeye tahammül edemiyorum. Ödül almaya gelmiş olduğunun farkında değil, ev oturmasına gelmiş gibi ''şoke oldun bu kadar kalabalık beklemiyordum''
şahsını sevsem ''aman ne sıcak kanlı'' derdim muhakkak :-)



Hilal Kaplan ödülünü; eğitim hakkı elinden alınmış, kamu hayatından dışlanmış tüm başörtülü kadınlar için aldığını belirtti.

Erman Toroğlu ilk olarak spor yazarı ödülünü aldı. çok üzüldüm Ahmet Çakar almış olsa idi çok mutlu olurdum. ilk başta doğal yurdumun amcası gibi geldi. sonradan saçmaladı.
'' arkandan yirmi köpek havlamadan, kurt olamazsınız'' ne bu şimdi!
bizim oraları deyimi ile '' başkası afkursun ben ilerlerim'' ıyy!



En iyi haber sunucusu Cem Öğretir. Aman Yarabbim, o ses gerçekmiş.



Kanal Türk Telegol programı en iyi spor programı ödülü aldı. Aman Yarabbim çok büyük bir kabahat, programın  çaycısını getirmemişler :-) bayağı kalabalık olarak ödül almaya çıktılar. Erman Toroğlu
bir şeyler saçmaladı, seyirciler bayıldı.
birileri bir şeyler konuştu ama benim gibi cahil birisi kim kimdir bilmediği için isim yazamıyor. genç alan birisi eşine teşekkür etti. Vay bak sen medyadan teşekkürler iletilirmiş.

1453 filmi de ödül aldı bu sayede efekler nasıl yapılmış orijinalı nasılmış görmüş olduk.




Kayahan Türk popuna katlı ödülü aldı. Çok kibar bir insan. '' Elime ilk olarak bağlama aldım. Daha sonra gitar aldım. Gitarla başkasının müziğini taklit etmek yerine, kendi nağmelerimizi dile getirmeye çalıştım''
''Çok güzel Türk Klasik Müziğine sahibiz, yüreğim eziliyor değeri bilinmeyince''
''En büyük miras, bu güzellikleri aktarabilmektir''



En iyi pop ödülü Yusuf Güney aldı. ödülünü Kayahan'ın elini öperek ödül aldı. Normalde popcuları şımarık bulurum, Yusuf Güney bu saçma düşüncemi çürüttü.
''Önce Allah'ın sonra sizin sayenizde buralarda olmak çok güzel'' diyerek kendisine destek olan herkese tek tek teşekkür ederek şarkısını söyledi.


Tarım Bakanı Mehdi Bey şiir okumaya başlamasaydı yada şiiri kısa tutsaydı daha güzel olacaktı.


program böyle uzar gider benden bu kadar.






1 yorum:

  1. İyi ki sonuna kadar izlememişsiniz.yoksa daha ne yorumlar duyacaktık...

    YanıtlaSil

Sizden alalım bir fikir....