7 Mayıs 2012 Pazartesi

mezuniyet

Miniklere Mezuniyet

Gecen hafta anaokuluna giden yegenimin yıl sonu etkinliği vardı. Geçen sene ki programa gidememiştim bu seneki nasipmiş gittik. Her çocuk için 4 kişi gidilmesi gerekti. Biz işi abarttık birazcık, sorsan sadece bizim çocuğumuz var mış gibi :) 7 kişi gittik.

davetiyemiz;



Çocukların hepsi de şirindi






Çöpçüler çok şirindi. Öndekiler işi ciddi ciddi yapıyor da arkadakiler geçerken uğradık der gibi oyundan bihaber kendilerince takılıyorlar.










Bay mikrop oyunu yegenimin ilk oyunu idi kendisi gülme mikrobunu oynadı.




Kuzumun ikinci oyunu star dans, hepsi çok şirin olmuş.  Oyunda kızlar kendini kaptırmış oynuyor, kendi yegenimde dahil erkekler zoraki sağa sola dönüyor. Kıyafetleri beğenmedim, kız çocuğum olsa bu kıyafetleri giydirmezdim.







yegenimin üçünçü olarak oynadığı oyun, İzmir marşı



 kuzum benim bayrağını da açmış.

koro 

üniversite mezuniyetini de görürüz inşalllah.


2 yorum:

  1. İlk oyunda ayakkabısından beyaz ışık çıkan mı yeğeniniz?İçimden o gibi geldi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oldukça dikkatlisiniz, ben beyaz ışığı fark etmemiştim.

      Sil

Sizden alalım bir fikir....