30 Mayıs 2012 Çarşamba

Yenilmezler

Okul tatilini erken başlatan yeğenimi evde tutmak zor olduğu için bugün sinemaya gitmeye karar verdik. Bu kararı verdiğimizde saat sabahın 9'u idi evden çıkana kadar başımın etini yedi desem abartmış olmam.
İlk olarak kütüphaneye gittik sinemaya gitmek konusunda sabırsız olduğu için aradığım kitap yerine sıradan bir roman alıp çıktık.
Filmi evden çıkmadan seçmiştik en yakın sinemada animasyon olarak güzel ve çirkin vardı. Oğlumuz kız filmi diye istemedi. Yenilmezleri de ben uygun bulmadım. ''Senin yaşına göre değil'' dedim. ''1453 de benim yaşıma göre değil, orada da kılıçlar oklar vardı'' diyerek susturuldum. Böylelikle filmimiz seçilmiş oldu.  Biraz başım ağrımadı değil ama ufaklık mutlu idi o yeter.




film konusunu netten yürüttüm :)

SHIELD adıyla tanınan uluslararası barış örgütünün başındaki isim Nick Fury, tüm dünyanın güvenliğine karşı büyük bir tehdit oluşturan düşmanla karşı karşıya kalır. Fury, dünyayı yaklaşan bu felaketten kurtarmak için en cesur ve en 'süper' kahramanlardan oluşan bir ekip kurmak zorundadır..

Gürültüyü başım kaldırıyor, biraz hareketli bir film izleyeyim diyorsanız izleyin derim ama beklentilerinizi yüksek tutmayın. Çıkarılacak tek ders '' birlikten kuvvet doğar''

1 yorum:

  1. :):) iletişim kurmak zor. Bu tür filmleri bende sevmiyorum ama 9 yaşında olunca seviliyor demek ki :):)

    YanıtlaSil

Sizden alalım bir fikir....