24 Haziran 2012 Pazar

deniyorum öğreneceğim

Nohut köftesi hep aklımda idi, bir türlü eyleme geçemedim. Önceki gün nohut salatası yapacaktım, köfte niyeti için nohutu fazla haşladım. Kalanı ile köfte ettim. tarih Oktay ustadan tadı güzeldi tavsiye ederim. Sol taraftaki nohut, sağdaki patates köftesi patates köftesi biraz cıvık oldu.


damla çikolatalı kurabiyem (aslında Oktay ustanın kurabiyesi)

Daha önce yaptığım kurabiyem miniçik kibar kibardı bunlarda başım gibi oldu. Kurabiyeler de tarifi harfiyen uyguluyorum ama bu olmadı. Neyse tadı güzel olmuş.


ramen


Çok önceden yaptığım için malzemeleri tam hatırlamıyorum. Nohut, barbunya, patates ve hatırlayamadıklarım  


öteki ramenim


Haşlamanın tavuk ve suyu, kabak rendesi, halka havuç, biber, salça 

hasta çorbam :) kabak çorbası


Bu tarifi nerden buldum bende bilmiyorum resmen hastalar için hazırlanan çorbalardan.

Afiyet olsun diyeceğim ama bilmem ki dener misiniz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizden alalım bir fikir....