20 Temmuz 2012 Cuma

Kitaplaştık - Küçük arı


Damlanın düzenlemiş olduğu kitaplaşma etkinliğinde, sevgili Banu ile eşleştik. Benim şehir dışına çıkmam gerekiyordu o yüzden  hediyelerimizi geç gönderdik. Katılanlar bilir, etkinlikte 3 adet kitap ismi verip onlardan birini gönderecektik. Ben yazmış oluğum kitapların dışında bir kitap olsun dedim. Sağ olsun Banu  beni kırmadı ve bana küçük arıyı aldı. 


İçinde ne olduğunu bilmeden beklemek heyecan verici. 
Bu arada kitabın yanında izmit yöresinin olmazsa olmazı pişmaniye ve nescafe de var. İftarda mideye inmeyi bekliyorlar :)

Herkese hayırlı ramazanlar vede iyi okumalar.


4 yorum:

  1. küçük arıyı bende merak ediyorum ne zamandır da almak istiyorum . Kitapla ilgili yorumlarını bekliyorum :) Sanada hayırlı ramazanlar ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ramazandan sonra okumayı düşünüyorum. O vakte kadar okumuş olursunuz :)

      Sil
  2. ben bir kitap kurdu olarak nasıl bu etkinliği kaçırdım inanamıyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. selam,

      devam etmekte olan kitaplaşma etkinliği için buraya bakabilirsiniz.

      http://coloredbooks.blogspot.com/2012/07/kitaplasalm-m.html

      yanlış hatırlamıyorsam vildan ağustosta kitaplaşma etkinliği yapacak. Takip edersiniz.

      http://drwilldone.blogspot.com/

      Sil

Sizden alalım bir fikir....