25 Temmuz 2012 Çarşamba

Küçük Arı




Küçük arı kitaplaşma etkinliğinde Banu’nun hediyesi idi.  Kitaba başlamayacağın dedim ama sabredemedim 3 günde okudum. ‘’Güzel mi?’’ derseniz. ‘’ eh işte’’ benim gibi çok övülen film, kitap, mekan gibi yerler antipatiniz varsa beğenmezsiniz.
Kitap belirgin bir sonla bitmiyor. Tamam güzeldi ama başlangıçta var olan 3 sayfa övgüyü de hak etmiyor. Daha önce bu duyguyu beyaz gülü okurken yaşamıştım. 


"Dokuz parmaklı bir kadın, kostümünü hiç terk etmeyen bir süper kahraman, kimlik buhranında aklını yitiren bir adam ve Nijeryalı bir göçmen; Küçük Arı.
Yaşamları acımasız bir şaka gibi kesişen karakterlerin size sunduğu sadece bir gülümseyiş; ama buruk bir gülümseyiş... Derken coşkulu bir kahkaha ve hemen ardından kalıcı bir sızı... Ve sonra daha büyük bir kahkaha. 
Kitap, içinden hızla geçip gidilen bir duygu tüneli. 
Bu kitabı okuduğunuzda herkese anlatmak isteyeceksiniz. Bunu yaptığnızda, lütfen neler olduğunu anlatmayın; çünkü bütün büyü, olayların akışında... "


Kitabın arka kapağında bunlar yazıyor peh peh. Buruk gülümseyiş miş, kahkaha imiş. Nerdeydi bilmiyorum. Ben galiba başka kitap okudum. Bu şekilde abartılmasaydı gerçekten sevdim derdim ama sevmedim kardeşim bu ne şimdi.


Ben miyim anormal anlamadım beğenen var mı?

3 yorum:

  1. Ben de çok övülen popüler kitaplara mesafeli yaklaşıyorum, çünkü böyle kitapları okuyunca malesef genelde hep hayal kırıklığı yaşıyorum, bu kitabı da çok duyuyordum, faydalı bir yorum oldu benim için, teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap çok kötü değil yanlış anlaşılmasın, sadece abartıldığı gibi değil.

      Sil
  2. Kitapların allanıp pullanmasından benden hoşlanmam, mümkün olduğunca etiketlerinden sıyırıp okumaya çalışırım. kitabın sonu konusunda da sizinle hemfkiriz ancak çok da kötü bir kitap olduğunu düşünmüyorum.İyi yönlerini elimden geldiğince yorumladım.dilerseniz göz atabilirsiniz.http://www.kitapsohbetcisi.com/2012/08/kucuk-ar.html

    YanıtlaSil

Sizden alalım bir fikir....