26 Ağustos 2012 Pazar

Kitaplaşma etkinliği

Rüzgara doğru'nun etkinliği yapılalı bayağı oldu. Araya bayram falan girdi. Birde ben fotoğraf yüklemede sorun yaşayadığım için bu postu gecikmeli olarak ve bana ait olmayan fotoğraflarla hazırlamış bulundum. Daha sonra belki resimleri değiştiririm.
Etkinlikte adadeniz ile eşleşmiş karşılıklı anlaşarak kargolarımızı bayramdan sonra göndermeye kara vermiştik. Çarşamba günü ikimizde paketleri kargoya verdik, Benim paket elime ulaştı ama gönderdiğim paket bir sorundan dolayı bana geri dönme yolunda.



Klasikleri her zaman sevmişimdir. Bu tarz kitabı/kitapları ilk kez görüyorum. Aynı ciltte iki farklı yazarın eşsiz eserleri. Bir yüzünde siyah lale öteki yüzünde nana. Siyah laleyi daha önce okumuştum. Nana okumak istediğim kitaplardan birisiydi. Adadeniz sayesinde edinmiş oldum. Sevda kadınlarını ilk defa duyuyorum. Umarım beğenirim. İlerleyen zamanlarda kitaplarımı okuyacağım.



Çarpı işi kitap ayracı ve lavanta kesesini unutmamak lazım. İkisi de çok hoş işlenmiş. Bende etamin den ayraç yapmaya çalışıyordum ama arkalarını ne yapacağıma karar veremediğim için yarım kalmıştı. Fikir sahibi olmuş oldum. En kısa zamanda bende deneyeceğim.
Güzel paketinden dolayı adadenize ve böyle güzel bir organizasyona vesile olduğu için rüzgara doğruya kocaman kocaman teşekkürler.

Keyifli okumalar. Allaha emanet olun.

3 yorum:

  1. Çok güzeller, keyifli okumalar. Aslında ptt ile gönderdiyseniz 169'du sanırım alo hattı.ORdan arayıp yönlendirme yapabilirsiniz, benim de bir paketim geri dönüyordu aradım yarı yoldan geri gönderdiler.

    YanıtlaSil

Sizden alalım bir fikir....