22 Eylül 2012 Cumartesi

Bu aralar

Bu aralar ne yaptığımı kim merak ediyorsa artık tutmuş bu aralar diye başlık atmışım. 
Kendi kendimin moralimi düzeltme çalışmaları devam ediyorum. 
Perşembe günü yeğenimin 7. yaş günü idi. Kuzucum yeni okula başlarken daha düzgün bir çevrede okusun diye abimler taşındılar. Ufaklığı haftada bir görüyoruz  :(


Minik misafirlerde vardı. Belli olmasa da çocuklar ikiz. Çok şirinler bir süre sonra gürültüden başımız ağrıdı o ayrı dava. 
Kız biraz kaprisli idi ( aslında çooook kaprisli idi). Oğlan şarkı söyleyince kız kulaklarını tıkıyor. Birisine ilgi gösterince hemen ilgiyi üzerine çekmeye çalışmalar falan.


Aslında Göktürk'ün sınıf arkadaşı kürba ( kübra değil :p ) da  vardı pek hanım, biraz da   çekingen. Ben en çok onunla oynamaya çalıştım, ama becerikli olamadım. Erkek çocuğuna alıştığım için kamyon ve kepçelerle oynamak kız çocuğuna cazip gelmedi :)

Geçenin sonunda şımarık Duru tipik kız çocuğu kaprisi yaptı. ''ühhü başım ağrıyor, kuçaaaaaaak'' diye. Kızın halini görseniz ağzınız açık kalır. Gözler kısılmış salya sümük ağlar. O ağlayınca toprak da ağladı benimde başım ağrıyor diye. Kızın cevabı hazır. ''Yalan söylüyorsun, benim başım ağrıyor diye numara yapıyorsun''  Neyse kazanan duru oldu ve gece bitmiş oldu. Benim gece gitmedi o ayrı dava. 


Halamlar taşınma aşamasında ve ben ev toplamaya gitmemiştim. O yüzden dönüşte halama yatıya kaldım (annem dönmediği için pek bir yere gidemiyorum).  Geç vakitlere kadar kuzenin başını ağrıttım. Sabah da halamın başını. Evde yalnız kalınca konuşacaklar birikmiş. 

Neyse tüm dün yaptığım kitapları paketlemek oldu. Kuzenlerin üniversite hazırlık kitapları dahi evde idi bir kısmını ayıkladım, kütüphabeye bırakılacak. Bir kısmını sakladım, KPSS çalışırken lazım olabilir. 

Allahdan telefonun bozuldu ( geçen seneden beri fotoğraf makinası bozuk, iki gün öncede tel bozuldu)  yoksa halamın dağınık ev halini görürdünüz. Aslında paket yaparken fotoğraflanacak güzel kareler vardı. Kuzenin yıllar önce yaptığı peçete koleksiyonu, ortaokul yıllarından kalma resim çalışmaları. Ahşap oyuncaklar falan...

Günün en komik anı paketlenen eşyalar içinde kuzenin KPSS giriş kağıdının da olması idi. Evde ne net nede tarayıcı vardı hemen çıkıp en yakın kırtasiyeden çıktı aldık. Son anda 3. sayfa haberlerine çıkmaktan kurtuldum :)

Bugün öğlen annem geliyor. Kendisini pek yorulmaması lazım. Doktor ayağının üzerine basma demiş ama annem sabırsız duramıyor.  Annem dönmeden pazarlık yaptım. İstediğin saatte yemeğini hazırlarım sakın işlerime karışma onu yap bunu yap deme diye. Annemin cevabı işler dururken kitap yada internet yok. Sağol İrfan ya, çok anlayışlısın. 

Neyse kalın sağlıcakla. Yarın(bugün) ablamı sınava getireceğim oradan da gezmeye gideceğiz. Pazar günüde ev taşıyacağız. Dualarınızı eksik etmeyin. 

1 yorum:

Sizden alalım bir fikir....