4 Eylül 2012 Salı

Kitap ayracı


Kitap ayraçlarını yapalı çok oldu. nedense yayınlamak aklıma gelmemişti. kitaplığı düzenlerken çıkarıp çektim. Aslında kullandığım malzemeleri de çekmiştim ama nereye kaydettiğimi hatırlamadığım için kaldı.



Malzemeler:
Renkli A4 kağıtlar
Tutkal (benimki yapı tutkalı idi :) )
ve kopenaki ( böyle mi yazılıyor bilmiyorum. Ablam fermuar boyamada çalışıyor. Kullanmadıkları parçaları getirmişti renk renk )



Başlangıç için kağıt olarak 3 renk kullandım.


Desenli kesen makas kullanmak istedim ama pek başarılı olamadım :)







Genel olarak kullandığım kopenakiler bunlar. Daha kalınları da vardı.Kağıt ince olduğu için taşımaz düşüncesi ile kullanmadım.





Delgeçle renkli kağıtları delerek yuvarlaklar elde ettim. Daha sonra tutkalla yapıştırdım. Bunu yeğenimle birlikte yaptık. Ufaklık hepsini üst üste yapıştırmış. 



Çocuk oyalansın diye delgeçi eline verip gazeteleri delmesini söyledim, daha sonra birlikte deney yapacağız dedim. Sebim sevindi ama yapamadık. Evine gitti :(
Gazetenin yazılı yerlerini kullanarak bir şeyler yapmak istiyorum ama karar veremedim. 



Bu da en güzel ayraçım :) Ablam kurutmuş ama ne çiçeği olduğunu çıkaramadım. 
Belli olmasa da mor renkli.

Herkese keyifli günler. Allaha emenet olun.

Aaa az kalsın unutuyordum kitaplaşma etkinliği için tık tık

11 yorum:

  1. Çok hoş yapmışsın ayraçları. Kendimiz yapınca daha bir kıymetli oluyor sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaptım ama kullanmıyorum. Sanmayın ki kıymetli diye pratik bulmuyorum ondan :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Daha güzelleri sizin olsun.

      Sil
  3. fistiklitombi@gmail.com adresine mail adresini yollar mısın sana bir şey diyeceğim de :)

    YanıtlaSil
  4. ince kağıtlar yerine daha kalın kartonlara kullansana o kopenaki mi ne işte o güzel şeyleri :) Daha kullanışlı olur hem. Renkli kağıtları delgeçle delmek ... bu şekilde bir ayraç ben de yapmalıyım çok beğendim. O kopenakileri şimdi nerden bulayım! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elimdeki kağıtlar ince idi kalın renkli bulursam almayı düşünürüm.

      Sil
  5. Hepsi harika gözüküyor. Kopenaki denen şeyi ilk defa duyuyorum. Ama annemin artık dantel parçalarıyla da olabilir. En kısa zamanda deneyeceğim. Çok güzel fikir oldu benim için de. Teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  6. Kopenaki dantel vari bir şey. Gömlek kol kenarlarında oluyor genelde. satışı var mı bilmiyorum. Ablamın çalıştığı firma kendileri boyuyor.

    YanıtlaSil
  7. hepsi çok güzel, emeğine sağlık...

    YanıtlaSil
  8. El emegi goz nuru insan kullanmaya kiyamaz,eline saglik:)

    YanıtlaSil

Sizden alalım bir fikir....