9 Ekim 2012 Salı

Monte kristo & Gümüş yıldönümü

Depresif dönemimde pek çok kitaba başlayarak yarım bıraktığımı daha önce yazmıştım. Allah dan elimin altında Monto Kristo vardı da ilaç gibi geldi. Kitabı beş günde bitirdim. Bazı saçmalıklar olsa da kitabı genel olarak beğendim. Kafa yormadan bir çırpıda okudum bitti.


Maeve Binchy kitaplarını okumamıştım bu kitabı ile başlangıç yaptım ama devam etmem. Sevmedim. Aşk/macera imiş. Ne aşk ne macera. Arada bir saçma ilişkiler vardı ona aşk mı deniyor çözemedim. Çünkü kitapta kimse kimseyi gerçekten sevmiyor, yapmacık ilişkiler  almış başını gidiyor. Velhasıl kelam bir günde okudum ama sevmedim. Kuzene bıraktım, bilmem o okur mu?

Muhakkak kitabı beğenen vardır tarz meselesi ben beğenmedim.

Bu arada kitap çekilişleri tam hız devam ediyor
nur böjük'ün kitap çekilişi için tık tık.
yağmurun dünyası için tık tık
kalem darbesi için tık tık



Kalın sağlıcakla


2 yorum:

  1. GÜMÜŞ YILDÖNÜMÜ bende okudum güzel bir kitaptı.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Bende monte kristo' yu okudum. Çok güzel, sürükleyici, maceralı bi kitaptı benim için. Bloguma yorum bırakmışsın daha yeni fark ettim kusuruma bakma lütfen!

    YanıtlaSil

Sizden alalım bir fikir....