21 Kasım 2012 Çarşamba

Mini kulem


Kitap kulesi yada listesi yapmamayı düşünüyordum. 
Kitap konusunda kendime belirli sınırlar koymayı sevmiyorum. Ev ödevi gibi listeye göre gitmek hoşuma gitmiyor. Ama kitaplar emanet olunca ilk olarak onlardan başlamaya karar verdim.  Aralara da menekşe abladan gelen kitapları sıkıştırırım. 


Kitapların ikisini halk kütüphanesinden aldım. Aslında kürk mantolu madonna için kütüphaneye gitmişti. Emanette imiş o yüzden gitmişken merak ettiğim iki kitabı aldım. Bir sayfalık kitap listemden sadece 3 tanesi kütüphanede varmış. Gülsem mi ağlasam mı bilemedim!
Belkide görevli kız tarama yapamamıştır diyelim. Kitaplarla pek alakası yoktu. Var olan kitaplarında emanette olduğunu söylemedi zaten. Her zaman orada bulunan görevli elimde listem dolaştığımı görünce yardım etti emanette dedi.


Çok uzattım di mi, kitaplarımı listelesem en iyisi.

Ayfer Kafkas - Esrarname
E. Bronte- Uğultulu tepeler (yarıladım bile)
Saffet Nezihi - Zavallı necdet
Zafer Özcan - Arz ederim 
Erkam Tufan Aytav - Türkiyede öteki olmak
A. Hikmet Müftüoğlu - Çağlayanlar

Keyifli okumalar. 

5 yorum:

  1. :) Ev ödevi benzetmesi güzel olmuş, ben ödev sevmesem de liste/kule seviyorum, keyifli okumalar, ben de kütüphaneye gitmeyi düşünüyorum ama hem uzak hem yoktur istediğim kitaplar tembelliği yapıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizin listelerinize imrenerek liste denemesi yapmak istedim ama uygulayamadım. Kendimi sınırlanmış gibi hissettim.
      Kütüphaneleri oldum olası sevmişimdir. Tabi persenolde ilgili olacak. Her kitap sorgulamam da öğrenci misiniz diye soruyorlar. Öğrenci olmayan okuyamaz mı? Bir kısmı kitapların nerede olduğunu bilmiyor falan.

      Sil
  2. Erkam Tufan Aytav - Türkiyede öteki olmak'ı merak ettim.Umarım sırada o vardır. :) Keyifle okumalar efendim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitabı arkadaşta görmüş biraz okumuştum. Hep aklımda idi hepsini okusam diye. Başka bir yerde bulmuşken hemen aldım. Acelesi olan bir emanet olmadığı için esrarname'yi okumayı düşünüyorum. Ara ara okumalarda yapabilirim. Sonuç olarak birbiri ile alakalı yazılar değil.

      Sil
  3. necdet ve uğultulu tepeleri okudum.
    necdet iyi tepeler süper tabii.
    :)
    heathcliff hey beeee.
    :)

    YanıtlaSil

Sizden alalım bir fikir....