10 Ekim 2013 Perşembe

Beyoğlu sahaflar


Geçen günlerde Menekşe abla ile birlikte gidecektik hünüz açılmamıştı, bizde Beyazıta gittik. 
Nurdan pazar günü için ''bir yerlere gidelim'' dedi, bende ''olur sahaflara gidelim'' dedim. Nurdan da ''alışkanlıklarını değiştirde gel'' dedi :) Pazar sabahın nurunda direksiyon sınavına gittim (merak eden olursa sınavdan kaldım), ardından düğüne gidecektik. Evin büyüklerini önden gönderip Fatih'e pardüse bakmaya gittik almadan döndük. 
Yalnız bir yere gitmeyi sevmiyorum. Yok kendi kendime konuşabiliyorum sorun olmuyor ama danışacak insan olmuyor. İç sesime mi danışayım :)
Salı günü iş görüşmesine gitmişken Sahaflar gidiverdim. Çok yoruldum, beğendiklerim ekonomik değildi. 
Aklımda tutunamayanlar, huzur ve atlas eklerini almak vardı. Atlas dergisinin çok eski sayıları vardı. Ekler pek yoktu. Huzur 20 lira, Tutunamayanlar 25 lira. Burası sahaf değil mi ya dedim içimdem :)


Sadece dört kitap aldım.
 Samiha Ayverdi'nini bulabildiğim kitapları 3 tanecik :(
İbrahim efendi konağı 7 lira, diğerlerini 5 er liradan aldım.  


Geçen sene sahaflardan Semiha Ayvaedinin İnsan ve Şeytan adlı kitabını alıp okumamıştım. Bu sene okuyacağım. Memelekette ki kuzenimin kitaplarımda gözü var. Doğum günü  hediyesi olarak aldıklarımı vermem gerekiyormuş, onlar olmazsa nar ağacını almam gerekiyormuş :)


Salı akşam yorgun halde arkadaşlarla buluştuk, Fatma abla bize hediyeler almış. Hem kaprislerimi çekiyor hem hediye alıyor. İnsanlar çok ilginç.
 Utandım biraz bozuntuya vermemeye çalışıyorum :)

Üniversitede oda arkadaşım vardı kıza ısınamamıştım. Kız ne kadar ilgilenmeye çalışsa ben o kadar soğuk davranıyordum.Sevdiğim ne varsa hediye alıyordu bende uyuzluğuna kabul etmiyordum. Bir keresinde arkadaşlarla şal bakmıştık benim param yoktu o esnada almamıştım eve gittim ki beğendiğim şalı almış kitaplığıma bırakmış. Uzun süre kullanmadım ablam öyle yapma diyince kullanmıştım. Kullandığım gün yağmur yağmıştı mavi boya vermişti 
Iyy kendime uyuz oldum. 
Keyifle kalın. 
Benim gibi uyuz olmayın, bayramda yaklaşıyor hoşgörülü olun. 
Kızım sana söylüyorum, gelinim sen işit mantığı içimdeki uyuza sesleniyorum. 
Hadi ben kaçtım koltukları silmem lazım, ardından kapılar silinecek. Ev  kızı çok meşgul.
Şimdiden iyi bayramlar. 

6 yorum:

  1. Ben de gitmek istiyoreeeeee
    Hem orada 50 kuruşa sevili ayraçlar da var
    Sırf bunun için bile gidilir oraya
    Sevgiler
    (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayraclar cok kalindi. Baktim ama almadim. Siz hangi gun gideceksiniz?

      Sil
    2. Hala daha hastayım. İyileşme durumuma bağlı biraz. Pazartesi gitmeyi isterdim. Bu arada ayraçların kalın olmasına üzüldüm.

      Sil
  2. aynı tarzda bir arkadaşım benimde vardı.aynı şekilde cevap versem de bi rahat vermiyordu ama benimki bir de ne yapsam yapıyor sürekli beni taklit ediyordu.demekki böyle hasta insanlar her yerde var :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alinan hediyeyi kabul etmeyen uyuz tip arkadaslar mi benzeyen. Sonuna eklemedim ama acisi sonraki senelerde cok fena cikti.

      Sil

Sizden alalım bir fikir....