4 Aralık 2013 Çarşamba

Kış Okuma Şenliği - Kasım



40 puan; Bir Üçleme Okuyanlar

Ben üçlemeyi tamamlayamadım şimdilik iki kitap

Bir Ada Hikayesi - Yasar Kemal  

Fırat Suyu Kan Akıyor Baksana
 Yapı Kredi Yayınları -  318 sayfa

Karıncanın Su İctiği
Yapı Kredi Yayınları - 508 sayfa

15 puan; Nobel Ödülü Almış Yazar

Çanlar Kimin İçin Çalıyor -  Ernest Hemingway      
    Bilgi yayınları -   496 sayfa

15 puan; Hiç Okumadığım Bir Ülke

Dorian Gray'ın Portresi - Oscar Wilde        
    Salyongoz yayınları  - 368 sayfa

10 puan: Sahaflardan Satın Alınmış Olan

İbrahim Efendi Konağı  -  Samiha Ayverdi
Kubbealtı Neşriyat 440 sayfa

10 puan; Adında Bir Hayvan adı olan

Ateşböceği yolu - Kristin Hannah
Pegasusu yayınları -  624 sayfa

25 puan; Mustafa Kemal Atatürk hakkında yazılmış olan

Gazi ve Fikriye - Hıfzı Topuz
Remzi kitapevi - 286 sayfa


İbrahim Efendi Konağı ağır olmakla birlikte, geneli kafa yormayan bir çırpıda okunan kitaplardı. O yüzden kitapları okurken zorlanmadım hemencecik  bittiler.
Toplam 2874 sayfa okumuşum. Puanlama nasıl yapılmalı bilemedim sonuçta serinin üçünü okumadım. Seri puanını eklemezsek 75 puan ediyor.

Gelecek ay buluşmak dileği ile esenkalın.

2 yorum:

  1. Maşallah ne güzel bir liste bu:) Ben ancak iki kitap okuyabildim, okuyanların listelerine bakıp üzülüp, süzülüyorum:(

    YanıtlaSil
  2. ama nası liste bu çok iyi yaa.
    :)

    YanıtlaSil

Sizden alalım bir fikir....