7 Mart 2014 Cuma

Memleket Hikâyeleri - Refik Halid Karay

Ne zaman ne sebeble bilinmez okuma listeme almışım memleket hikayelerini. Uzun zamandır kütüphaneden yada sahaftan aradım durdum. En son ki Beyazıt gezmemde almıştım.  Taze taze okuyayım dedim. Baktım olmuyor, sevemiyorum yanına kristal denizaltı'nı koydum. Bir adet hikaye, iki üç adet deneme. O da olmadı, Ömer Erinç'in geniş zaman süvarilerine başladım.  Üç kitap bir arada. Üçünü de okuyamıyorum o ayrı. 


Üç kitap bir arada olmaz dedim hikayeye yalnız devam ettim. 
 Insan okumak istesin hemen okuyor. Incecik kitabın yarısını bir haftada kalan kısmını bir günde okudum. Bazılarını sevdim, bazılarını zaman kaybı olarak gördüm. Ince ince göndermeler yerinde olsada çoğu hikayeyi sevemedim. Yinede okuduğuma pisman değilim. 
Keyifli okumalar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizden alalım bir fikir....