12 Nisan 2014 Cumartesi

Hayal kırıklığı; bebek pikesi

Söze nasıl başlasam bilemedim o kadar ki üzgünüm.
Annem pikeyi getirdiğinde masayı topluyordum. Tüm tencereleri yıkadım yine sakinleşemedim. Incesaz dinledim, üstüne yeni türkü dinledim yok yok sakinleşemedim.  
Makinayı boşaltıp elde mi yıkasam.
Daha önce bebek pikesi işlediğimi söylemiştim.  Annem 3 tane örneği pikeciye getirdi. Kuşlu olanı erkenden yapmasını ve sade olsun istedik ortaya çıkan tablo bu.


Ilk bakışta güzelmiş gibi ama değil. Dört sıra kuş olması gerekiyordu bir tanesinin üzeri kapatılmış. Baş taraftaki kareli küpür ne alaka yani. Seccade mi bu? Hadi yaptın neden kuşları kapattın. Ben o kuşlara emek sarf ettim di mi?


Yastık niyetine işlediğim daracık olmuş içine ne konulur ki. Çarşafda  pikeye göre büyük olmuş. 


Pikenin altına kumaş dikilmemiş. Kenarlarına kocaman kumaş dikene kadar altına dikilseymiş iyiymiş. 
Özetle canım sıkıldı,  emeğim heba edilmiş geldi bana.
Haklı degil miyim?
Hı birde kullanılan kumaş tiftiklenmiş.
 Bunca kusura 60 lira vermiş olmamız da cabası. 
Küpür güzel ama köşe kıvrımlarının kesilmesi gerekmez miydi?
Bilirkişi olmadığım halde bunları söylüyorsam bilir kişi kim bilir ne kusurlar bulur.
Ben sakinleşmek için uğraşlar bulmaya gidiyorum, sizde motive edici yorumlar bırakın olur mu?

7 yorum:

  1. ay geri zekalılar ya!
    işi bilmeyen kalkışmasın efendim ne demek yani.
    canını sıkma diyeceğim gerçekten hayat böyle şeylere üzülmek için çok kısa.
    ancak biliyorum ki demesi kolay :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annem de bana kızıyor yolunun üzeri neden kontrol etmedin diye. Bu işi meslek edinen bir kişiye ben neden karışayım, kendi bilmiyor mu?

      Sil
  2. inanılır gibi değil ya bildiğin mahftmiş :( benim hayallerim vardı bana hediye edecektin hayallerim suya düştü bir de motive edin beni demişsin beni kim motive etsin :( hakikaten üzüldüm üzme kendini kuzum

    YanıtlaSil
  3. Ablam ben kullanırım dedi. Is çocuğun babasını bulmak :) Güldügüme bakma çok üzüldüm. F. ablayı üzmeden beğenmediğim nasıl söyleyeceğim?

    YanıtlaSil
  4. Bildiğin berbat olmuş çocuğun bunu üstüne örttüğünü öğrenirse ki fotoğraflardan görecek annelikten reddeder seni :( F. abla kim ver numarasını ben direkt söylerim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fuful pike diken kaç kişi tanıyoruz. Adı f olan, yayladan komşu olabiliriz, kendisinde sevip sayarız. Galiba bildin :)

      Sil
  5. bazılarına iş yaptırırken başından ayrılmamak gerekiyor maalesef.. geçmişte ördüğüm bir bebek battaniyesi astarlanırken sıkıntı yaşamıştım.. inşallah br daha gelmez başınıza... nakışlar gerçekten çok muntazam.. elleriniz dert görmesin..

    YanıtlaSil

Sizden alalım bir fikir....