18 Haziran 2014 Çarşamba

son zamanlarda

Son zamanlarda çok gezmesemde annemin gözüne batmış olmalıyım ki " bizim kız iki  ay öğretmenlik yaptı,  20 senelik öğretmen gibi hiç bir yerden geri kalmıyor" diye söyleniyor. 
 Ilk olarak 11 kişilik bir bayan grubu ile ballı kayalar tabiat parkında gezmeye gittik. Okulda yeni olduğum için beni pek tanımıyorlar göründüğümden farklı olduğumu itiraf ettiler. Yok aslında ben çocukluğuma indim psikopat yönüm nereden geliyor öğretmen arkadaşlara itiraf ettim :)

Okulda öğrencilerin kampa götürüleceğini söylediler hemen atladım.  Sadece bizim okul gidecek sandım,  ilçe geneli imiş.

  Ayın yedisinde 180 öğrenci,  10 öğretmen ile yola çıktık. 5 günün sonunda 180 öğrenci gidip 130 öğrenci geldi.
Iki farklı grup ile 11 günlük kamp dün sona erdi. Çok yoruldum, çok eğlendim, amele gibide yandım :)
Yarın da okulun pikniği var. Gidecegim dedim şimdi çekiniyorum. Bu yazıyı da beni teşvik edin diye yazdım zaten :)

Iki aylık öğretmen için fazla mı sivriliyorum acaba?
Cirkef veliden dolayı müdür ve müdür yardımcısına fena cemkirdim,  o yüzden utanıyorum :(
 Ne yapsam ki?

Fena veliden bahsetsem mi ki :)

Sadece özet yapayım kadın tahminimden cirkef çıktı.  Tek tek soruları inceledi. Cevap anahtarını kontrol etti, doğru yapmış mıyım diye. Iki gün burnumdan soludum kampa gidince unuttum. Daha doğrusu bir başka torpilli akraba kampa gelip öğretmenlere üstünlük tasladı. Önceki olayı unutturdu falan filan...
Allah'tan ablam tableti istedi yoksa ben tüm dile dökemediklerimi yazıya dökeceğim.
Esenkalın. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizden alalım bir fikir....