10 Temmuz 2014 Perşembe

beyazit kitap fuar


Iki sene önce aldığımız kitapları okumamışken yenilerini almak ne kadar mantıklı bilinmez.

Geçen hafta arkadaşlarla Sultanahmet meydanına iftara gitmiştik.  Sözde erken gidip fuarı gezecektim. Fuar yerine edebiyat kirahathanesi ile idare ettik. 
Ablamlarla gidersem gezerim dedim. Ancak iftara yetiştik, biz oturduk ezan okundu. Yemekten sonra gidelim dedik, fuar 11 buçukda kapanıyormuş. 
4 adet kitapla idare edeceğim artık.  
Fuarda öğretmen arkadaşlardan birini gördüm.  Toplamış poşet poşet kitabı eşine taşıttırıyor. Bende elimde iki kitap dolaşıyorum :/ 
Seneyeki hedefim bol kitap ve taşıyacak birisi :)


Aklımda 3 kitap vardı sadece birini aldım.  
Daha önce okumadığım yazarlara bu sene öncelik tanıyacağım diye karar almıştım. 
Kararımda istikrarlı bir şekilde sürdürüyorum. Kendime şaştım doğrusu.

Safiye Erol ve Franz Kafka okumaya niyetlenipte okumadığım yazarlardan. 
Leylak mevsimini hemen okudum. Yazarın dilini beğensemde eksik kalan bir şeyler var. Kitabın 96 sayfa olmasından kaynaklanıyor belkide.


Mantıku't-Tayr uzun zamandır okumak istediğim bir kitaptı 5 lira olunca hemen aldım.  
Güvercin Gerdanı'nı arkadaş tavsiye etmişti.  Telefona not almış unutmuşum. Notlara bakarken hatırlamış oldum, fuar kapanmadan son anda aldım. 

Zaman kaybetmeden kitaplara başlayaçağım. Kenara koyarsam hiç okumam tecrübe ile sabittir.

Keyifli okumalar.

10 yorum:

  1. Öncellikle hayırlı olsun. :) Keyifli okumalar. :) Fuarda yayınevi çeşitliliği nasıl? İndirim felan var mı?

    YanıtlaSil
  2. Fuarda yayınevi çokmuş gibi gözükse de çok değil. Benim aradığım yayınevleri yoktu. Indirimde fazla yoktu :( yinede gitmeye değer.

    YanıtlaSil
  3. Ben bu sene her şeyi ağırdan alıyorum
    Fuara da daha gidemedim
    Geçen sene Mimar Sinan Camii'nde açılan fuara da gitmiştim
    Hem de çifter çifter
    Aldıklarını güzel günlerde oku
    Duan da tez vakitte kabul olur inş
    Hayırlı Ramazanlar
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende cifter cifter almak istiyordum da nasip olmadı. Gündüz saatlerinde yeniden gideceğim.

      Sil
  4. mantıkut tayr bambaşkadır... çok iyi olmuş almanız.
    güvercin gerdanlığı zaman zaman tekrar ediyor kendini gibi gelse de okunmalı, sufi klasiği ne de olsa.

    İyi okumalar.

    YanıtlaSil
  5. Ikisinede başladım bakalım beğenecek miyim :)

    YanıtlaSil
  6. istanbulun güzellikleri...
    sevgili bibliyomani yolunda ilerleyen bibliyofil arkadaşım :) yapma çok kitap alma :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sıcaklar da yapacak daha güzel bir iş olmadığı için bol bol okuyorum :)

      Sil
  7. ben de kitapseverim deyip dururum fuardan haberim olmadı hiç , bilsem gelemeye çalışırdım , kaçına kadar sürecek bilgi verir misin ?Bu arada yorum için teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sağa sola soruyorum nezaman kadar bilen yok. Gündüz gitmeyi düşünüyorum bakalım açık mi?

      Sil

Sizden alalım bir fikir....