2 Ağustos 2014 Cumartesi

mim


Eskiden ne çok mimler vardı.  Cevapla cevapla bitmezdi.
Cevaplamakta okumakta herzaman eğlenceli olmuştur. Blog yazarlarını tanımak için bir yol mimler. 
Geçenlerde kitap eylemcisi beni mimlemiş. Arayı açmak olmaz. Bakalım neler varmış. 




1. Kitaplığımızdaki En İlginç Kitap İsimleri Hangileridir?


Saf gibi tüm kitaplığı taradım acaba hangi kitap.  Mesela 
Düğümlere Üfleyen Kadınlar olabilir. Düğümlere insan neden üflemek istesin ki. 
Yada 
Efrasiyab'ın Hikayeleri olabilir. KPSS sınavına kadar Efrasiyap ismini yazarın uydurduğunu düşünüyordum. 

 Cahillik zor zanaat :)


2-2014 Yılı başından bu yana kaç kitap okudunuz?

Kitap eylemcisi 71 kitap okumuş ben nasıl 38 adet kitap okudum derim ki.

3-2014 yılı için , bu yılın kitabı dediğiniz kitap hangisidir?


Faik Baysal - Kırmızı sardunya 
Gonçarov -  Oblomov

4-2014 yılında ilk defa okudum dediğiniz yazar hangisidir?

Bu seneki hedefim yeni yazarlar keşfetmek olduğu için bu liste uzar gider.

Gonçarov, 
Refik Halid Karay, 
Sadık Hidayet,
Ahmet Hamdi Tanpınar, 
Yusuf Atılgan, 
Mario Levi,
Faik Baysal,
Mine Söğüt, 
Sarah jio,
Cevdet Kılıç, 
Irene Nemirousky, 
Safiye Erol, 
Ibn Hazm,
Feridüddin Attar,  
Franz Kafka, 
S. Huseyin Nasr,
John Covel

17 yazar ile bereketli bir yıl olmuş.

5-2014 yılı için okuma hedefiniz?

50 diyeyim, daha fazla okursam mutlu olurum :)

6-Kitap okumak tamam da en az onun kadar sevdiğiniz diğer etkinliğiniz?

Bu aralar çiçeklerle uğraşıyorum.  Malum yağmurda mahvoldular. Hergün tek tek ilgileniyorum. Abartıp topraklarını değiştiriyorum falan...



7-Diğer etkinliği sevme nedeniniz?

Sevmenin nedeni olur mu?

8-Blog okurlarından istek, rica, dilek ve temennileriniz?

Bilemedim şimdi. Hep beraber eski canlılığımıza dönelim.  Eskiden böyle değildik. 

Bir iki soru ilave etsem mi ki. Ben bi ara vereyim bakayım aklıma birsey gelecek mi?
Sevgili ttnet sorun çıkarmazsa hemen döneceğim. 

Bir günlük aradan sonra aklıma soru gelmedi.  Benden bu kadar kalın sağlıcakla.  

2 yorum:

Sizden alalım bir fikir....