29 Eylül 2014 Pazartesi

Yeniden Sahaflar

Henüz gribi atlatmamışken yapılacak en güzel şey nedir derseniz cevap olarak sıcak çay ve kitaptır derim. 
Teoride güzel bir fikir olsada pratikte uygulama bulmuyor. 
Hasta halimle cumartesi günü için plan çizdim.

  Tahtakaleden yaprak ve anahtar figürü,
 Doğu banktan tablet kılıfı ve hafıza kartı,
Keskin colordan yeni defter ve kart,
Küçük Ayasofya Medresesi ve ismek kurs merkezi,
Istanbul üniversitesi botanik bahcesi.

Bunca şey için erkenden yola düşmem gerekirdi ama olmadı.  Menekşe abla ile iletişimde sorun yaşadık.  O yüzden planda değişiklik yaptım.  
Tahta kaleden anahtar ve yaprak figürleri alınmakla kalınmadı tablet kılıfı da tahtakakeden alındı. 


Anahtarlardan etamin pano yapmak istiyorum. Netten biraz fikir bulmam lazım. Yaprakları ablam istedi. Özellikle gümüş rengi aradım ablam sarı yok muydu dedi. 


Tablet kılıfı beyazdı. Bir senede oldukça kirlenmiş pembe bir kılıf güzel oldu.

Keskin colora yalnız gitmek istemedim. Cağaloğlunda çıkarken hakikat kitap kirtasiyeye uğradım.  Aklımda siyah yapraklı defter almak vardı kalabalıktan bakamadım.  


3 defter alıp çıktım. 
Ardından Küçük Ayasofya  Camiine gittik.
Ismek küçük Ayasofya kurs merkezinde kursa başvurmuştum yeri görmüş olayım dedim. Hem yer ters hemde saatler :(
 Menekşe abla sahafları görmediği için botanik bahçesinden vazgeçtik. Yağmurlu bir cumartesi üzerleri kapalı bir sahaf gezdik :(
 Kitapların üzerin kapalı olması kitap almamıza mani olmadı.  Topladık kitapları geldik.


Varlık yayınlarından kitap bakmak aklımda yoktu. Birileri bakarken dikkatimi çekti ve dört tane aldım. 


Dört adet Yaşar Kemal ve aradığım yazar Faik Baysal.
Kut'ul Amare uzun zaman önce listeme eklenmişti.


Banu Avar da aradığım bir yazardı.  Malesef ki pek yoktu.
Yakup Kadri Karaosmanoğlu  Erenlerin bağında lisede okuyup beğendiğim bir kitaptı.  Bakalım ilgimi çekecek mi?

16 adet kitap ve yordunlukla eve varmış oldum. Önceki hafta dokuz kitap almıştım.  Üsküdar sahaftan da 5 kitap.
Uzun süre kitap almayı düşünmüyorum.
Benden bu kadar,  esen kalın efendim.

3 yorum:

  1. vay süpersin , her ne kadar aksilikler birbirini kovalamış , şans yüzüne gülmemiş , yapraklarla defterlerde renkler tutmamış ise de postun sonunda kitapları görünce , olsun be dedim içimden , şanslıymış yine de :) keyifle oku , sevgiyle, şansla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günün sonunda çok yoruldum. Ayakkabıda ayağımı vurdu ama kitaplara baktıkça olsun geçer dedim. Daha güzel, daha çok kitap sizlerin olsun.

      Sil
  2. Meşakkatli bir serüven olmuş ama değmiş , harika kitaplar , anahtarlar da çok şeker. Keyifli okumalar.

    YanıtlaSil

Sizden alalım bir fikir....