2 Kasım 2014 Pazar

ve nihayet

Yıllardır Atatürk alberetumuna gitmek için plan yapmışızdır. Sonuç hüsran. 
Artık plan yapmayı bırakmıştım ki öğretmen arkadaş "öğrencileri getireceğiz, gelir misin? " dedi. 
Elime fırsat geçirmişim kaçırır mıyım. 
Ablam çarşamba günü gitmişti. Etraf çürümüş havada soğuk olur dedi.
Bende kendimce kalın giyinmişim. Dondum resmen.


Suyun rengi berrak olsa, güzel güzel yansımalar olsa fena olmazdı.





Sarı yapraklara bayılıyorum. 


Su içindeki ağaçların ne olduğunu bilemedim şimdi. 


Yollar, yollar



Kocayemiş ve alıçlar henüz bitmemiş. 


Türkiyenin çalıları diye NTV den çıkma bir kitap var.
Ablam yeni aldı.  Kitabı bir günde bitirdim güya.  Pek çok ağacı tanımadım. Bu nasıl okuma diye kendime kızıyorum.


 Kitap özentisiz basılmış ondan aklımda kalmamış :)


Bu taşlık alan normalde dere. Biz gittiğimizde kuru idi dereyi takip ederek diğer göle gittik.


 Yanlış hatırlamıyorsam çoban püskülü. 
Çok hoş di mi.

Benden bu kadar. Gitmek isteyene tek uyarım kalın giyinin, eldivenleri unutmayın.  Sahi benim eldivenler nerede?

1 yorum:

  1. gecenlerde ben de gitmiştim harika bir yer
    bu arada bloğuma sizi de beklerim ;)

    YanıtlaSil

Sizden alalım bir fikir....