23 Ocak 2017 Pazartesi

El Deliye Biz Akıllıya Hasret - Tiyatro

Uzun zamandır tiyatroya gitmiyordum. Menekşe Abla ''tiyatro var, gidelim'' deyince hemen kabul ettim. Tiyatroya gitmek demek topluma karışmak demek benim için. Daha doğrusu kokmuş minübüslere binmek. Tiyatroya giderken ilk durakta  temiz bir arabaya bindim yarı yolda başka bir arabaya aktarıldık. Arabalar kokmasa da berbat bir trafik vardı.  Geç kaldım, falan filan...


Özetle uzun zaman üstüne tiyatroya gittim. 
Tiyatro Çiğdem Tunç tarafından kurulmuş yeni bir ekip. 
Oyuncuları daha önce pek çok yerde görmüşsünüzdür. 

Oyuncular içinde en çok Özkan Ayalp'ın performansını beğendim.  Buradan diğerlerinin kötü olduğu izlenimi çıkmasın tabi, onlarda iyiydi. Hele doktor karakteri  izlenmeye değer. 

Olağan üstü güzel olmasa da  vakit ve mesafe sıkıntı olmayacaksa izlenebilir. 
Esenkalın. 


4 yorum:

  1. Başlık, benim en sevdiğim ve sırası gelince de hiç atlamadan kullandığım laftır;

    "Herkse deliye hasret ben akıllıya" :))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir zamanlar bende çok kullanırdım. Baktım ki işleri yoluna koymak için karşındaki kişiden biraz daha deli olmak gerekiyor o zaman başkaları benim için hu cümleyi kurmalı :)

      Sil
  2. nerdeydi oyun yaa, dolmuşla gittin anadolu yakası o zaman de mi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakırköy Cem Karaca kültür Merkezine gitmiştik.

      Sil

Sizden alalım bir fikir....