9 Mart 2017 Perşembe

Onedio test

Onedio da test çözmeyen var mıdır? Kitap testlerinin çoğunu ( 19 adet test var ) çözmüşümdür mesela. Nasıl oldu ise onca kitap testinden  Ortacağda hayatta kalabilecek misin testine denk gelmişim. 
Başlık itibari ile ilgi çekici. 
Bir soru var verdiğin cevaba göre ikinci soru geliyor. 
İlk soruda öldüm. Tamam ilk soruda ölünmüyorsa ikincide kesin ölünüyor. 
Hadi ben öldüm de geri kalanlar nasıl hayatta kaldı diye merak ettim ve tüm yolları denedim. 
Yok arkadaş tüm yollar mı ölüme çıkar. Tamam her nefis ölümü tadacaktır da. Bu ölümler neden hastalıktan, yaşlılıktan olmuyor. Hendek kazıyom olmuyor,  malın % 75'ini veriyom olmuyor. Acımasız oldum isyan çıkaranların kellesini kestim yine olmadı. 
Olmuyor da olmuyor. 
Ne oldu biliyor musunuz benim zamanım gitti. Üşenmedim buraya da yazdım bu da kaymağı olsun. 
''Ankara akıllı olsun'' diyen yurdum insanına nispet yapıyorum. '' testleri hazırlayanlar akıllı olsun, zamanımızı çalmasınlar '' Şaka bir yana benim  bu testten bir ders, bir yol çıkarmam gerekmiyor mu?  Bende mi bir anormallik var, gördüğümü yorumlayamıyorum. 
 Ufkum geniş değil zaar. 


4 yorum:

  1. Aa benim bu testlerden haberim yoktu, iyiymiş gerçekten:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman ölmeden başınızın çaresine bakın :)

      Sil
  2. bekarım ben de severim böyle şeysileri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Normalde bende severim ama bu biraz olmamış gibi.

      Sil

Sizden alalım bir fikir....