3 Haziran 2017 Cumartesi

Beyazıt Kitap Fuarı

Bir ramazan geleneği olarak Beyazıt +Süleymaniye de iftar olmazsa olmazımız. Bu sene bu geleneği biraz değiştirdik ve kurufasulyeciye gitmek yerine mantıcıya gittik. Gittikte ne oldu tabağımızdan çıkmaması gerek çıktı.  Tabağı değiştirin dedik Suriyeli personel bizi anlamadığı için değiştirmedi.  Mantı yiyen arkadaşlar mantıyı da beğenmedi.  
Arkadaş ortamı olunca her duruma katlanırız dedik ve eğlendik.  En azından ben güzel vakit geçirdim,  gecesi kötü geçenler oldu aramızda.  
Ben o detaylara girmeden aldığım kitaplara değineceğim.  
Fuarı çok gezemedim. Sadece belli yayınevlerine gidip istediğim kitaplara baktım.   


İki yayınevi, 4 kitapla şimdilik idare edeceğim.

Ibn Arabi'yi uzun zaman önce defterime not almışım ama yayınevini not almamışım. Aldıktan sonra içime kurt düştü, beğenir miyim diye. 

Modern Dünyanın Bunalımı Türkçeye yeni çevrilen bir yıllık kitap. Adını ilk duyduğumda beri merak ediyordum. Umarım beğenirim.

Ali Ural sevdiğim bir yazardır. Evde bir kitabı var ara ara açık okuduğum. Bu kitabı da oyle yapacağım ara ara okuyup tadında bırakacağım.  

Mutlu Prens hakkinda bilgim yok.  Otobiyografik roman okurken oradan bir karektere atıf yapılıyordu,  sırf karekteri merak ettiğimde aldım.  

En kısa zamanda hepsini okumak istiyorum diyeceğim ama okuyamadığımı geçmiş verileri gösteriyor :)
Geçen seneki 4 kitabın üçünü okudum. Bunlarında üçünü seneye kadar okusam yeter :)
 Bu arada insan yayınları çok şirin çep boy kitap yapmış.  Hepsi okuduğum kitaplar olduğu için ben almadım.  
Bir göz atın efendim.

6 yorum:

  1. İstanbul'da yaşamanın en önemli avantajı kitap fuarlarına ulaşmanın kolaylığı olsa gerek. Modern Dünyanın Bunalımı benim de ilgimi çekiyor ama henüz okuma fırsatım olmadı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Istanbul'da etkinlikler bol olsada her daim gitme şansı olmuyor insanin. Kitaba başladım, can sıkıcı giriş bölümünü geçmek için kendimi zorluyorum.

      Sil
  2. Kolay gelsin, aldığın kitapların üçü zahmetli gibi görünüyor, hele de çeviriler çok mühim.

    Girişi atla bence, tecrübe konuşuyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Giriş kısımlarını okudum kitapların, sonra devam etmek için bıraktım :)

      Sil
  3. beyazıt evet bir de sirkeci dergi günleri var yaa :)

    YanıtlaSil

Sizden alalım bir fikir....