7 Ağustos 2012 Salı

Ramazan etkinliği- beyazıt

Birkaç yıldır İstanbul da ramazan etkinliğine katılamıyordum. Sürekli bir bahane bulduğumuzdan bu güne kaldık. Erken falanda gitmedik, iftar yaptık. Oyalandık, yanlış yola saptık, arabayı park etmeye yer bulamadık falan filan.


Gidince de fuarın tamamını gezemedik. gezerken bir baktık ki Zekai tunca. Canlı dinleme fırsatı bulduk kaçar mı? Oturduk dinledik program bitince arkamıza dönünce ne görelim fuar kapanmış :(

Dört adet kitap ile fuar maceramız sona erdi. Olur da havalar serinlerse gündüz gitmeyi düşünüyorum.


Balkan harbi yazarından imzalı. Amak-ı hayal daha önce okumamıştım. İkisi de ablamın.


Bir papazın Osmanlı günlüğü fuardan, İhsan Oktay Anar'ın kitabı sahaflar çarşısından. Olur da yolunuz düşerse oraya da uğrayın bir iki tezgah açık. kitapların ikisi de kuzenimin.

kalın sağlıcakla.

5 yorum:

  1. Sen kitap kurdu arkadaşım....İhsan Oktay Anar'ın "Suskunlar" adlı kitabını muhakkak okumalısın...süper bir kurgusu var ve tarih kokuludur...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. selam canım, suskunlar ve puslu kıtalar atlasını okumuştum. Gerçekten güzel kitaplar.

      Sil
  2. sevgilim varken bir ayağım İstanbuldaydı, 2010'un Ramazanında Feshane'ye götürmüştü beni. Orada da epey hediyelik eşya & kitap vb satan standlar vardı. Biz oradayken de tasavvuf konseri vardı. İstanbulda Ramazan bir başka oluyor hakkaten de artık gelmek için bir nedenim yok ne yazık ki...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koca İstanbul bir kişi için gelinmez ya bence arkadaşlar ile toplanıp bir İstanbul kaçamağı yapabilirsiniz. Kocaeli de okurken arkadaşlarla gezmeye gelirdik sanki farklı şehirde oturuyormuş gibi :)

      Sil
  3. "Ey vücud-u bivücud, malumsun ama bilinmezsin, marufsun ama görünmezsin..." (Amak-ı Hayal den)

    Amak-ı Hayal benim için çok önemli bir eserdir...

    YanıtlaSil

Sizden alalım bir fikir....