12 Temmuz 2013 Cuma

Bir gün- Ayşe Kulin

Bu kitapta Menekşe ablanın verdiklerinden. Ne yalan söyleyeyim içimden okumak gelmiyordu. Abime gidecektim sırf ince diye yanıma aldım. Edebi  cümleler içermediği için gayet akıcı. Sayfa sayısının az olması da çabuk bitirmeme sebep diyebilirim. 


Kitap bir gazetecinin siyasi mahkumla röportaj yapmak için hapishaneye gitmesi ile başlıyor. Mahkum ve gazetecinin ortak bir geçmişe sahip olması eskilere gitmeyi kaçınılmaz kılıyor.

Kitapta pek çok şeye değinilmiş.

Çocukluk yılları, farklı kesimlerin gözünden aile hayatı, kürt meselesi ve yurdumun derdi bitmeyen kadınları.  
Gazeteci kıza sinir oldum. Kendi deyimi ile ''sevgisizlikten sevgi arsızı olmuşum'' ne kadar yerinde bir cümle. 

Özetle kitabı beğendim, tavsiye ederim.

 210 sayfa olduğu için bir günde biter de ben iki günde okudum. 

Keyifli okumalar, Allah'a emanet olun. 

6 yorum:

  1. BENDE YENI YAYINLADIM, SEVDIM KITABI
    http://mugeninlistesi.blogspot.com/2013/07/okudum-yorumladm-ayse-kulin-bir-gun.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin yazınızdan sonra benimde kitabım var diye başladım zaten :)

      Sil
  2. TANITIM İÇİN TEŞEKKÜRLER
    HAYIRLI AKŞAMLAR

    YanıtlaSil
  3. Adı gibi Bir Gün....
    sevgisizlikten sevgi arsızı olmak gerçekten yerinde bir anlam taşıyor....Çok yakından tanıdığım bir bayan daha el kadar bebeyken anne baba sevgisinden mahrum büyüyünce ona azcık alaka gösteren erkeklerin onu gerçekten çok sevdiğini zannedip aldanabiliyordu....bu da ona hayatında hep hayal kırıklıkları yaşatmıştır. =(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgisizlik değil mi zaten insanı kötü alışkanlıklar, yanlış arkadaşlara yönlendiren.

      Sil

Sizden alalım bir fikir....