5 Temmuz 2014 Cumartesi

Nazar


Bir önceki yazımda kaktüs yetiştiremediğimden bahsetmiştim. Siz sevgili okurlarda güzel yorumlarınızı bırakmıştınız.  Güzel büyüyen bir kaç kaktüsüm vardı bir tanesi telef oldu.

Hadi çekinmeyin söyleyin kimin gözü kaldı :)

Evde boya yapıyoruz ablamda iki kasa çiçek almış ev seraya dönünce boya bahanesi ile hir kaç çiçeği terasa çıkardım.  Malum istanbulda yağmur vardı. Ben unuttum tabi, ablam bugün çıkmış terası temizlenmiş kötü haberi getirdi.


 

Bahsettigim kaktüs sol tarafta uzun olan. Toplu fotoğraf paylaştım,  diğerlerinde gözünüz kalmasın :)


Güzelim kaktüs çürümüş. 

                   

Sağlam olanları minik minik diktik.


Büyüyeceklerine dair ümidim yok. Kökleri olmadan diktik, bakalım hayırlısı. 


Ana gövdesinin içi göçmüş bakalım tutacak mı?
Ben kaktüslerin ardından yas tutmaya gidiyorum :(







4 yorum:

  1. Çok beğenmiştim ama maşallah dedim ben :) Hani komşu olsak kafama düşmezdi de belki 1-2 parça otlanırdım :)) İnş. tutar. Diğerlerine maşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Minik saksıları hediye ederiz diye düşündük. Hadi komşu olalım :)

      Sil
  2. Ben maşallah demiştim:))

    YanıtlaSil

Sizden alalım bir fikir....